Menu
O nas

Wartości Open Life

Przedsiębiorczość i działanie w grupie

Myślimy i działamy w sposób odpowiedzialny, perspektywiczny i zorientowany na cele, z dużą starannością. Prowadzimy nasz biznes jakby był naszym własnym. Dlatego w naszej pracy stale koncentrujemy się na rozwiązaniach i staramy się, aby ścieżki decyzyjne były szybkie. Stosujemy innowacyjne metody pozwalające na stworzenie nowych rozwiązań. W przypadku konfliktu interesów pomiędzy obszarami działalności pierwszeństwo mają interesy Spółki jako całości.

Nastawienie na efektywność i sukces

Mierzymy siebie miarą naszych wyników i sukcesów. Stwarzamy wartość dla naszych Klientów. Jakość realizowanych naszych procesów jest czynnikiem decydującym o powtarzalności sukcesów. Praca zespołowa i szacunek względem współpracownika to podstawa wzajemnego zaufania. W przypadku różnicy zdań spoglądamy na dany problem z innej perspektywy, co pozwala nam stale się rozwijać.

Pełna koncentracja na potrzebach klienta

Koncentrujemy nasze wysiłki na klientach i rynkach. Każdego klienta traktujemy z szacunkiem – patrzymy na niego przez pryzmat jego wszystkich potrzeb. Dotyczy to zarówno klientów zewnętrznych – dystrybutorów i klientów końcowych, jak i wewnętrznych – kolegów i współpracowników. Naszym celem jest zrealizowanie wspólnych możliwości przy jednoczesnym zrównoważeniu poszczególnych interesów.

Wzajemne zaufanie i otwarta komunikacja

Jesteśmy godni zaufania i otwarci, działamy fair. Te fundamentalne zasady stosowane są u naszych partnerów oraz przez nasze wewnętrzne i zewnętrzne grupy interesów. Przekazujemy informacje zwrotne, które w rezultacie pozwalają nam na wspólne znalezienie lepszych rozwiązań. Przy tym współpracujemy ze sobą w sposób partnerski i konstruktywny. Koncentrujemy się na wspólnej misji. W kontaktach z innymi wykazujemy szacunek i zrozumienie, zawsze jesteśmy gotowi do pomocy.

Masz pytania? Czekamy na naszej infolinii:

801 222 333 lub +48 22 101 41 60


Zaloguj się

© Copyright 2016 Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.

kampanie linków sponsorowanych, agencja interaktywna, planowanie mediów