Menu

Opinie ekspertów

15.06.2017
Departament Produktów; Open Life TU Życie S.A.
System Zarządzania Produktem w Open Life

Z założenia, efektywny system zarządzania produktem obejmuje pełny cykl życia produktu. W Open Life TU Życie S.A. nie jest inaczej. Cykl ten zaczyna się od momentu projektowania produktu po moment jego wycofania z rynku oraz...

01.06.2017
Krzysztof Kwiatkowski; Departament Rozwoju Biznesu; Open Life TU Życie S.A.
Projekt Ustawy o zmianie ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym oraz ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej

Bieżący rok obfituje w prace przygotowawcze do zmian, które mają w ciągu najbliższych kilku miesięcy zostać zaimplementowane do obowiązujących przepisów prawa. Jednymi z aktualizowanych aktów prawnych są: Ustawa o nadzorze nad...

10.05.2017
Przemysław Orłowski; Departament Produktów
Ubezpieczenie na życie – czy polisa na życie to ekstrawagancja czy może realna potrzeba

Mnie to nie dotyczy Pod względem intensywności reklam produktom ubezpieczeniowym daleko do „wszystko mających” smartfonów, najnowszych konsoli do gier, modnych markowych ubrań czy kosmetyków. Także poziom spontaniczności dot....

25.04.2017
Krzysztof Kwiatkowski; Departament Rozwoju Biznesu
IDD i projekt ustawy o dystrybucji ubezpieczeń - część II

Znaczące zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym całego rynku finansowego są już od pewnego czasu w przygotowaniu a tym samym stanowią tematy licznych dyskusji. Niektóre projekty mają już swój ostateczny kształt i podlegają...

19.04.2017
Przemysław Orłowski; Departament Produktów
Infans oeconomicus, czyli edukacja finansowa najmłodszych

Homo oeconomicus czyli  człowiek myślący racjonalnie, dążący do maksymalizacji zysów i dokonywania wyborów kierując się wartością ekonomiczną skutków dokonanych wyborów.  Pojęcie to jest przedmiotem wielu analiz,...

10.04.2017
Monika Matuszewska; Departament Bezpieczeństwa
Reforma Ustawy o ochronie danych osobowych - rewolucja czy ewolucja?

Reforma ochrony danych osobowych stała się faktem i można zacząć odliczanie do 25 maja 2018 r., bowiem do tego dnia każda spółka musi być compliance z nowymi regulacjami. Krótko o RODO 14 kwietnia 2016 r. Parlament Europejski...

03.04.2017
Krzysztof Kwiatkowski; Departament Rozwoju Biznesu
IDD i projekt ustawy o dystrybucji ubezpieczeń przez towarzystwa ubezpieczeniowe - część I

23 lutego 2016 r. weszła w życie Dyrektywa Parlamentu Europejskiego dotycząca dystrybucji ubezpieczeń – IDD (Insurance Distribution Directive). Tym samym pojawiła się kolejna perspektywa zmian w zakresie struktury i działania...

30.03.2017
Jacek Skwierczyński; Departament Zarządzania Ryzykiem
Kalkulator ubezpieczenia - czy zawsze mówi prawdę

Niemal każdy z nas lubi korzystać z kalkulatorów pozwalających na samodzielną ocenę potrzebnego zakresu i sumy ubezpieczenia lub pozwalających na wyliczenie składki za ubezpieczenie. Niestety, podobnie jak w przypadku...

15.03.2017
Jacek Skwierczyński; Departament Zarządzania Ryzykiem
Open Life Obligacje Korporacyjne Plus III - Analiza zagrożeń i ryzyka obligacji korporacyjnych - część II

Postanowiliśmy przybliżyć ryzyka, na które narażony jest nabywca produktu ubezpieczeniowego inwestującego w aktywa opisane w produkcie Obligacje Korporacyjne Plus III w ofercie Open Life TU Życie S.A.   Zapytaliśmy o...

01.03.2017
Jacek Skwierczyński; Departament Zarządzania Ryzykiem
Open Life Obligacje Korporacyjne Plus III - Analiza zagrożeń i ryzyka obligacji korporacyjnych - część I

Postanowiliśmy przybliżyć ryzyka, na które narażony jest nabywca produktu ubezpieczeniowego inwestującego w aktywa opisane w produkcie Obligacje Korporacyjne Plus III w ofercie Open Life TU Życie S.A. Zapytaliśmy o opinię...

Wyświetla nowości od 1 do 10 ze wszystkich 58
<- << Pierwsza < Poprzednia 1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-58 Następna > Ostatnia >>

Masz pytania? Czekamy na naszej infolinii:

801 222 333 lub +48 22 101 41 60

Zmieniamy godziny pracy naszej infolinii na: 8:00 – 19:00 pn-pt

Zaloguj się

© Copyright 2016 Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.

kampanie linków sponsorowanych, agencja interaktywna, planowanie mediów