FAQZarezerwuj wizytę
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona funkcjonowała poprawnie. Opcjonalne analityczne/statystyczne pliki cookies wykorzystamy wyłącznie w momencie, kiedy się na to zgodzisz i je włączysz za pomocą tego narzędzia. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies i sposobach zarządzania nimi znajduje się w Polityce prywatności Open Life TU Życie S.A.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność i wyświetlanie strony. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to mieć wpływ na funkcjonowanie strony. Zamknij
03.07.2020
Ewa Przybysz; Zastępca Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta;

Zawarta umowa ubezpieczenia grupowego i co dalej?

Umowa ubezpieczenia pomiędzy Towarzystwem Ubezpieczeń a Ubezpieczającym została zawarta, pracownicy zapoznali się z ofertą ubezpieczenia, i co dalej?

 

Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów, zarówno ubezpieczonych jak i ubezpieczających. Jesteśmy dumni z powiększającego się grona naszych klientów. Oczywistym jest, że nowi klienci są bardzo ważni. Pamiętamy jednak, że dbanie o dotychczasowych klientów jest równie ważne. Jako zespół wykwalifikowanych specjalistów, nie zaprzestajemy naszych starań wraz z finalizacją prac związanych z zawarciem umowy ubezpieczenia. Doceniamy znaczenie i istotność tzw. „obsługi posprzedażowej”. Dlatego wysoki poziom obsługi w trakcie trwania okresu ubezpieczenia jest dla nas priorytetem.

Aktualnie Towarzystwo Ubezpieczeń współpracuje z kilkuset partnerami biznesowymi. Dokładamy starań, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.

Poniżej przedstawiamy podstawowe informacje w zakresie obsługi ubezpieczenia zarówno po stronie Towarzystwa Ubezpieczeń, jak i po stronie ubezpieczającego (zakładu pracy).

Każdy zakład pracy, który po swojej stronie prowadzi obsługę naszego grupowego ubezpieczenia pracowniczego, na etapie zawarcia umowy ubezpieczenia wskazuje osoby zajmujące się administracją ubezpieczeń (dalej: Osoby obsługujące).

Wskazane Osoby obsługujące:

  • otrzymują dostęp do systemu wspierającego administrację ubezpieczeń (system GOL2),
  • otrzymują informację o Opiekunie Polisy na swój adres poczty elektronicznej,
  • prowadzą obsługę grupowego ubezpieczenia pracowniczego w zakładzie pracy (obsługa pracowników),
  • współpracują z Opiekunem Polisy po stronie Towarzystwa Ubezpieczeń.

 

Po nadaniu dostępu do systemu GOL2, informacje potrzebne do zalogowania (login i hasło) są wysyłane na adres poczty elektronicznej Osoby obsługującej. Z wykorzystaniem tych danych, należy dokonać pierwszego logowania do GOL2.

Nasz Zespół Obsługi Klienta chętnie wspomaga Osoby obsługujące zarówno w kwestiach związanych z systemem, jak również w innych czynnościach obsługowych. Dlatego też, już na samym początku współpracy, wysyłamy do Osób obsługujących informację o naszym pracowniku pełniącym rolę Opiekuna Polisy. Opiekun wspomaga Osoby obsługujące w obsłudze polisy w GOL2, odpowiada na pytania otrzymywane drogą elektroniczną (skrzynka imienna i skrzynka operacje_gol@openlife.pl) i telefoniczną.

 

Elementy procesu obsługi grupowego ubezpieczenia pracowniczego:

  • Obsługa deklaracji zgody i rozpoczęcie ochrony ubezpieczeniowej dla danego pracownika,
  • Zamykanie miesiąca księgowego,
  • Opłacanie składek na ubezpieczenie,
  • Obsługa dyspozycji w trakcie okresu ubezpieczenia,
  • Obsługa roszczeń,
  • Zakończenie ochrony ubezpieczeniowej,
  • Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia.

 

Nasi Opiekunowie Polisy służą pomocą i są do dyspozycji Osób obsługujących w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Prosimy o kierowanie ewentualnych pytań na adres operacje_gol@openlife.pl.