Zawarta umowa ubezpieczenia grupowego i co dalej?
Umowa ubezpieczenia pomiędzy Towarzystwem Ubezpieczeń a Ubezpieczającym została zawarta, pracownicy zapoznali się z ofertą ubezpieczenia, i co dalej?
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów, zarówno ubezpieczonych jak i ubezpieczających. Jesteśmy dumni z powiększającego się grona naszych klientów. Oczywistym jest, że nowi klienci są bardzo ważni. Pamiętamy jednak, że dbanie o dotychczasowych klientów jest równie ważne. Jako zespół wykwalifikowanych specjalistów, nie zaprzestajemy naszych starań wraz z finalizacją prac związanych z zawarciem umowy ubezpieczenia. Doceniamy znaczenie i istotność tzw. „obsługi posprzedażowej”. Dlatego wysoki poziom obsługi w trakcie trwania okresu ubezpieczenia jest dla nas priorytetem.
Aktualnie Towarzystwo Ubezpieczeń współpracuje z kilkuset partnerami biznesowymi. Dokładamy starań, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.
Poniżej przedstawiamy podstawowe informacje w zakresie obsługi ubezpieczenia zarówno po stronie Towarzystwa Ubezpieczeń, jak i po stronie ubezpieczającego (zakładu pracy).
Każdy zakład pracy, który po swojej stronie prowadzi obsługę naszego grupowego ubezpieczenia pracowniczego, na etapie zawarcia umowy ubezpieczenia wskazuje osoby zajmujące się administracją ubezpieczeń (dalej: Osoby obsługujące).
Wskazane Osoby obsługujące:
- otrzymują dostęp do systemu wspierającego administrację ubezpieczeń (system GOL2),
- otrzymują informację o Opiekunie Polisy na swój adres poczty elektronicznej,
- prowadzą obsługę grupowego ubezpieczenia pracowniczego w zakładzie pracy (obsługa pracowników),
- współpracują z Opiekunem Polisy po stronie Towarzystwa Ubezpieczeń.
Po nadaniu dostępu do systemu GOL2, informacje potrzebne do zalogowania (login i hasło) są wysyłane na adres poczty elektronicznej Osoby obsługującej. Z wykorzystaniem tych danych, należy dokonać pierwszego logowania do GOL2.
Nasz Zespół Obsługi Klienta chętnie wspomaga Osoby obsługujące zarówno w kwestiach związanych z systemem, jak również w innych czynnościach obsługowych. Dlatego też, już na samym początku współpracy, wysyłamy do Osób obsługujących informację o naszym pracowniku pełniącym rolę Opiekuna Polisy. Opiekun wspomaga Osoby obsługujące w obsłudze polisy w GOL2, odpowiada na pytania otrzymywane drogą elektroniczną (skrzynka imienna i skrzynka operacje_gol@openlife.pl) i telefoniczną.
Elementy procesu obsługi grupowego ubezpieczenia pracowniczego:
- Obsługa deklaracji zgody i rozpoczęcie ochrony ubezpieczeniowej dla danego pracownika,
- Zamykanie miesiąca księgowego,
- Opłacanie składek na ubezpieczenie,
- Obsługa dyspozycji w trakcie okresu ubezpieczenia,
- Obsługa roszczeń,
- Zakończenie ochrony ubezpieczeniowej,
- Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia.
Nasi Opiekunowie Polisy służą pomocą i są do dyspozycji Osób obsługujących w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Prosimy o kierowanie ewentualnych pytań na adres operacje_gol@openlife.pl.