FAQZarezerwuj wizytę
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona funkcjonowała poprawnie. Opcjonalne analityczne/statystyczne pliki cookies wykorzystamy wyłącznie w momencie, kiedy się na to zgodzisz i je włączysz za pomocą tego narzędzia. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies i sposobach zarządzania nimi znajduje się w Polityce prywatności Open Life TU Życie S.A.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność i wyświetlanie strony. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to mieć wpływ na funkcjonowanie strony. Zamknij

Aktualności

07.02.2020

Nowość w obsłudze roszczeń on-line

Nowość w obsłudze roszczeń on-line.

Z początkiem roku Open Life TU Życie S.A. uruchomiło nową wersję platformy do zgłaszania roszczeń on-line dostępną również na urządzeniach mobilnych. Minimum formalności, przyjazny interface i elektroniczna weryfikacja tożsamości to tylko niektóre z nowości jakie pojawiły się w e-roszczenia.openlife.pl.

Najważniejszą cechą, którą charakteryzuje się oddana do użytku nowa wersja serwisu e-roszczenia.openlife.pl to ograniczenie do minimum ilości informacji niezbędnych do rozpatrzenia roszczenia. Nowy proces Open Life wymaga jedynie numeru rachunku bankowego, adresu i wymaganych przez prawo oświadczeń.

Pozostałe informacje pozyskiwane są przez aplikację e-roszczenia.openlife.pl dzięki nowo zastosowanym rozwiązaniom, w szczególności OCR-owaniu dokumentów. Jest to rozwiązanie szczególnie przyjazne klientowi. Będzie miało znaczny wpływ na skrócenie czasu zgłaszania roszczenia oraz wyeliminuje ryzyko błędów edytorskich.

Open Life wdrożyło również usługę uwierzytelniania zgłaszających z wykorzystaniem mojeID, która pozwoli w szybki i bezpieczny sposób weryfikować tożsamość klientów. mojeID to bezpieczne narzędzie do potwierdzania tożsamości przez Internet dostarczane przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR). Pozwala ono klientowi uwierzytelnić się w aplikacji w sposób, który jednoznacznie potwierdzi tożsamość zgłaszającego. Potwierdzenie to odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane posiadane i uprzednio zweryfikowane przez zaufany podmiot trzeci jakim jest bank.

Nowa platforma e-roszczenia.openlife.pl to również bardzo przyjazny interface z poziomu urządzeń mobilnych. Z nowego formularza będzie można łatwo korzystać za pomocą smartfonów czy innych urządzeń przenośnych.

Rozwiązanie pozwala na automatyczną rejestrację zgłoszeń i przyśpiesza tym samym proces uzupełniania danych osobowych. System segreguje tematycznie rodzaj roszczenia oraz oszczędza czas weryfikacji tożsamości i załączonej dokumentacji.

Zachęcamy do korzystania z nowej strony do zgłaszania roszczeń e-roszczenia.openlife.pl.

Więcej informacji o nowej aplikacji dostępne jest w Biurze Prasowym.

Masz pytania?
Czekamy na naszej infolinii:

801 222 333
lub
+48 22 118 94 99

Zapraszamy w godzinach:
9:00 – 16:00 pn-pt

Wizyty osobiste w siedzibie Open Life TU Życie S.A.,
w dni robocze: 9:00 – 16:00

Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy al. “Solidarności” 171, 00-877 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000292551, posiadająca numer REGON 141186640 i numer NIP 107-00-08-220, kapitał zakładowy zarejestrowany i w całości wpłacony wynosi 95 500 000 zł.

al. “Solidarności” 171
00-877 Warszawa

Sekretariat Zarządu:

+48 22-270-11-11

fax: +48 22 118-94-89

e-mail: info@openlife.pl

Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy al. “Solidarności” 171, 00-877 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000292551, posiadająca numer REGON 141186640 i numer NIP 107-00-08-220, kapitał zakładowy zarejestrowany i w całości wpłacony wynosi 95 500 000 zł.