FAQ
Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce wchodząc w zakładkę "Zasady dotyczące obsługi ciasteczek"

Oferty pracy

29.04.2019

Specjalista Wsparcia Technicznego Użytkowników

Specjalista Wsparcia Technicznego Użytkowników w Departamencie Informatyki, Miejsce pracy: Warszawa
Więcej »
Specjalista Wsparcia Technicznego Użytkowników w Departamencie Informatyki, Miejsce pracy: Warszawa
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • Wsparcie techniczne oraz analizowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.
  • Obsługa oraz rozwiązywanie zgłoszeń w systemie SD.
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania PC oraz innych urządzeń w środowisku Windows.
  • Wsparcie prac działu It w zakresie codziennej działalności operacyjnej.
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów z systemów IT.
  • Współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie rozwoju i utrzymania systemów.
  • Przygotowywanie dokumentacji technicznej oraz procedur IT.
  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • Wykształcenia technicznego, w trakcie studiów lub wykształcenia wyższego o profilu informatycznym lub
  • Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenia kierunkowego lub w trakcie studiów.
  • Doświadczenia w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo–programowych.
  • Znajomości sieci LAN i podstawowych zagadnień sieciowych (protokół DHCP, TCP/IP, DNS).
  • Znajomości usług Active Directory, DHC, DNS.
  • Znajomości systemów, Microsoft – Windows 7, Windows 10, Serwer 2008, Serwer 2012, Exchange.
  • Znajomości systemów, Linux.
  • Znajomości budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego.
  • Znajomości języka angielskiego.
  • Umiejętności pracy w zespole.
  • Systematyczności i uporządkowania.
  • Rozwiniętych kompetencji komunikacji oraz zarządzania czasem.
  • Proaktywnej postawy, konsekwentnej realizacji założonych zadań.
  • Kreatywnego podejścia do rozwiazywania problemów.
  W zamian oferujemy:
  • Zadaniowy tryb pracy.
  • Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole, w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
  • Interesujące i odpowiedzialne zadania.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
  • Bogaty pakiet benefitów.
  • Dogodną lokalizację pracy przy metrze Rondo Daszyńskiego.
  Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody:     "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Specjalista Wsparcia Technicznego Użytkowników wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.   Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  

Pobierz klauzulę RODO


Schowaj
Wyślij CV »
08.10.2018

Menadżer Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Menedżer Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych Miejsce pracy: Warszawa

Więcej »
Menedżer Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych Miejsce pracy: Warszawa  
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:
  • realizowanie nałożonych celów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz segmencie korporacyjnym,
  • przygotowywanie ofert dla klientów oraz partnerów biznesowych brokerskich i agencyjnych,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
  • aktywne wspomaganie partnerów biznesowych w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych,
  • prowadzenie spotkań, szkoleń merytorycznych oraz sprzedażowych dla pośredników,
  • raportowanie wyników i prognozy sprzedaży,
  • monitorowanie oraz analiza działań konkurencji w regionie działania,
  • wspieranie budowania pozytywnego wizerunku Open Life TU Życie S.A. na rynku ubezpieczeń.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w branży ubezpieczeniowej na stanowiskach sprzedażowych (praca w ubezpieczeniach grupowych będzie dodatkowym atutem),
  • znajomość rynku brokerskiego i agencyjnego,
  • umiejętność i doświadczenie w budowaniu partnerstwa w sprzedażowy oraz motywowaniu pośredników,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • proaktywna postawa biznesowa, nastawienie na cel, dynamizm i wytrwałość,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) – warunek konieczny,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do pracy w oparciu o własną działalność gospodarczą.
Zainteresowanym kandydatom oferujemy:
  • współpracę w ramach własnej działalności gospodarczej,
  • preferencyjne warunki ułatwiające wdrożenie w pierwszych miesiącach współpracy,
  • stałe wynagrodzenie podstawowe,
  • premia uzależniona od wyników pracy,
  • narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy,
  • elastyczny czas pracy,
  • praca w strukturze sieci sprzedaży ubezpieczeń grupowych, która dynamicznie się rozwija,
  • atrakcyjny system benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
 
Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja@openlife.pl z dopiskiem "Menadżer DUG".
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Pobierz klauzulę RODO


Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Menedżer Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Schowaj
Wyślij CV »

Masz pytania?
Czekamy na naszej infolinii:

801 222 333
lub
+48 22 101 41 60

Zapraszamy w godzinach:
8:00 – 19:00 pn-pt