FAQZarezerwuj wizytę
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona funkcjonowała poprawnie. Opcjonalne analityczne/statystyczne pliki cookies wykorzystamy wyłącznie w momencie, kiedy się na to zgodzisz i je włączysz za pomocą tego narzędzia. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies i sposobach zarządzania nimi znajduje się w Polityce prywatności Open Life TU Życie S.A.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność i wyświetlanie strony. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to mieć wpływ na funkcjonowanie strony. Zamknij

Oferty pracy

28.02.2023

Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Miejsce pracy: Warszawa  
Więcej »
Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Miejsce pracy: Warszawa  
   
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • realizowanie celów sprzedażowych w sprzedaży ubezpieczeń grupowych na życie poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz segmencie korporacyjnym,

  • budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi – brokerami ubezpieczeniowymi i agentami/multiagentami,

  • przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych dla klientów oraz partnerów biznesowych,

  • aktywne wspomaganie partnerów biznesowych w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych,

  • prowadzenie spotkań, szkoleń merytorycznych oraz sprzedażowych dla pośredników,

  • raportowanie wyników i prognoz sprzedaży,

  • monitorowanie oraz analizę działań konkurencji w regionie działania,

  • wspieranie budowania pozytywnego wizerunku Open Life TU Życie S.A.

  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego,

  • minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w branży ubezpieczeniowej na stanowiskach sprzedawców w ubezpieczeniach na życie,

  • znajomości grupowych ubezpieczeń na życie,

  • znajomości rynku brokerskiego i agencyjnego,

  • doświadczenia w budowaniu partnerstwa biznesowego w sprzedaży oraz motywowaniu pośredników ubezpieczeniowych,

  • proaktywnej postawy biznesowej, nastawienia na cel, dynamizmu i wytrwałości popartej sukcesami w sprzedaży ubezpieczeń na życie,

  • dobrej znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) – warunek konieczny,

  • prawo jazdy kat. B i gotowości do pracy w terenie.

 
W zamian oferujemy:
  • pracę w strukturze sieci sprzedaży ubezpieczeń grupowych, która dynamicznie się rozwija i jest nastawiona na sukces,

  • współpracę opartą o część etatu i własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,

  • związany z powyższym elastyczny czas pracy w trybie zadaniowym,

  • od 6000 zł do 8000 zł stałego comiesięcznego wynagrodzenia, którego ostateczna wysokość (dzielona na część etatową i opartą o umowę agencyjną) jest uzależniona od wielkości planów sprzedażowych, prosty, klarowny i atrakcyjny system premiowy, uzależniony od wyników pracy i bezpośrednio z nimi powiązany,

  • preferencyjne warunki ułatwiające wdrożenie w pierwszych miesiącach współpracy,

  • narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, drukarka, telefon komórkowy,

  • atrakcyjny system benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.

  Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Administratorem w odniesieniu do Twoich danych osobowych jest Open Life TU Życie S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: al. „Solidarności” 171, 00-877 Warszawa (dalej: „Open Life” lub „administrator”).
  • Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: info@openlife.pl, telefonicznie pod nr +48 22 118 94 99 lub pisemnie na adres siedziby Open Life.
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy).
  • W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w przepisach prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych do administratora. Kandydat ma prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
  Pełną informację na temat przetwarzania danych osobowych przez Open Life uzyskasz pod adresem https://www.openlife.pl/rodo/dane-osobowe/.
Schowaj
Wyślij CV »
27.02.2023

Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta, Zespół Obsługi Klienta

Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta, Zespół Obsługi Klienta Miejsce pracy: Warszawa  
Więcej »
Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta, Zespół Obsługi Klienta Miejsce pracy: Warszawa  
   
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta,
  • Podejmowanie kontaktów pisemnych, mailowych oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie zawartych umów,
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i dostarczenie ich w ustawowym terminie Klientom,
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu,
  • Posprzedażowa obsługa Klientów w siedzibie firmy,
  • Przyjmowanie zgłoszeń i dyspozycji od Klientów,
  • Współpraca z innymi Departamentami w Spółce w zakresie kompleksowej obsługi Klienta,
  • Terminowe przekazywanie raportów do dystrybutorów,
  • Przygotowywanie i wysyłka komunikatów do dystrybutorów.
  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane w firmie ubezpieczeniowej),
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich,
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Chęć nauki i otwartość na zdobywanie wiedzy,
  • Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, aktywne podejście do zadań,
  • Mile widziana znajomość produktów o charakterze inwestycyjnym,
  • Doświadczenie w kontakcie pisemnym lub mailowym z Klientami będzie dodatkowym atutem.
 
W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę w zadaniowym systemie czasu pracy,
  • Prawo do pakietu świadczeń (opieka medyczna, karta Multi Sport, ubezpieczenie grupowe, e-learningowe kursy językowe) zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce,
  • Stałe godziny pracy 8 – 16,
  • Wolne weekendy i święta,
  • Skrócony tydzień pracy – w wybrany dzień kończymy pracę godzinę wcześniej,
  • Możliwość pracy zdalnej, obecnie pracujemy hybrydowo,
  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji na Warszawskiej Woli,
  • Szkolenia merytoryczne oraz warsztaty organizowane wewnątrz Spółki,
  • Pracę w Spółce z 12 letnim doświadczeniem na rynku ubezpieczeniowym.
      Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Administratorem w odniesieniu do Twoich danych osobowych jest Open Life TU Życie S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: al. „Solidarności” 171, 00-877 Warszawa (dalej: „Open Life” lub „administrator”).
  • Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: info@openlife.pl, telefonicznie pod nr +48 22 118 94 99 lub pisemnie na adres siedziby Open Life.
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy).
  • W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w przepisach prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych do administratora. Kandydat ma prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
  Pełną informację na temat przetwarzania danych osobowych przez Open Life uzyskasz pod adresem https://www.openlife.pl/rodo/dane-osobowe/.
Schowaj
Wyślij CV »
25.02.2023

Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta, Zespół obsługi ubezpieczeń grupowych pracowniczych

Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta, Zespół obsługi ubezpieczeń grupowych pracowniczych, Miejsce pracy: Warszawa  
Więcej »
Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta, Zespół obsługi ubezpieczeń grupowych pracowniczych, Miejsce pracy: Warszawa  
   
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • Obsługa systemu produktowego,
  • Monitorowanie poprawności raportów, pism i interfejsów generowanych z systemu produktowego,
  • Kompleksowa oraz terminowa obsługa ubezpieczeń ochronnych zgodnie z obowiązującymi procedurami obsługi systemów wewnętrznych,
  • Obsługa składek, dyspozycji i wypłat dla klientów,
  • Terminowe przygotowywanie i przekazywanie interfejsów oraz raportów dla innych departamentów,
  • Naliczanie prowizji,
  • Obsługa dokumentacji związanej z zawieraniem umów w grupowym ubezpieczaniu pracowniczym,
  • Wystawianie polis,
  • Stały kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientami w celu wyjaśnienia kwestii związanych z obsługą ubezpieczeń,
  • Ścisła współpraca z innymi departamentami.
  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń na życie,
  • Znajomość MS Excel na poziomie średniozaawansowanym,
  • Mile widziana znajomość MS Access,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich,
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Chęć nauki i uczenia się,
  • Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność budowania relacji z klientami za pomocą różnych kanałów (zdalnie – e-mail, telefon),
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, aktywne podejście do zadań.
 
W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę w zadaniowym systemie czasu pracy,
  • Prawo do pakietu świadczeń (opieka medyczna, karta Multi Sport, ubezpieczenie grupowe, e-learningowe kursy językowe) zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce,
  • Pracę w młodym, przyjaznym i profesjonalnym Zespole.
  Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Administratorem w odniesieniu do Twoich danych osobowych jest Open Life TU Życie S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: al. „Solidarności” 171, 00-877 Warszawa (dalej: „Open Life” lub „administrator”).
  • Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: info@openlife.pl, telefonicznie pod nr +48 22 118 94 99 lub pisemnie na adres siedziby Open Life.
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy).
  • W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w przepisach prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych do administratora. Kandydat ma prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
  Pełną informację na temat przetwarzania danych osobowych przez Open Life uzyskasz pod adresem https://www.openlife.pl/rodo/dane-osobowe/.
Schowaj
Wyślij CV »

Masz pytania?
Czekamy na naszej infolinii:

801 222 333
lub
+48 22 118 94 99

Zapraszamy w godzinach:
9:00 – 16:00 pn-pt

Wizyty osobiste w siedzibie Open Life TU Życie S.A.,
w dni robocze: 9:00 – 16:00