FAQZarezerwuj wizytę
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona funkcjonowała poprawnie. Opcjonalne analityczne/statystyczne pliki cookies wykorzystamy wyłącznie w momencie, kiedy się na to zgodzisz i je włączysz za pomocą tego narzędzia. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies i sposobach zarządzania nimi znajduje się w Polityce prywatności Open Life TU Życie S.A.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność i wyświetlanie strony. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to mieć wpływ na funkcjonowanie strony. Zamknij

Oferty pracy

29.11.2022

Pracownik ds. archiwizacji dokumentacji

Pracownik ds. archiwizacji dokumentacji w Departamencie Obsługi Klienta, Miejsce pracy: Warszawa  
Więcej »
Pracownik ds. archiwizacji dokumentacji w Departamencie Obsługi Klienta, Miejsce pracy: Warszawa  
   
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • Rejestrację i archiwizację korespondencji papierowej wpływającej do Działu Obsługi Klienta;
  • Przyjmowanie zgłoszeń i dyspozycji od Klientów;
  • Współpraca z innymi Departamentami w Spółce w zakresie kompleksowej obsługi Klienta;
  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel);
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu;
  • Doświadczenie w kontakcie pisemnym lub mailowym z Klientami będzie dodatkowym atutem.
 
W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
  • Stałe godziny pracy 8 – 16;
  • Wolne weekendy i święta;
  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji na Warszawskiej Woli;
  • Szkolenia merytoryczne oraz warsztaty organizowane wewnątrz Spółki.
  Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Administratorem w odniesieniu do Twoich danych osobowych jest Open Life TU Życie S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: al. „Solidarności” 171, 00-877 Warszawa (dalej: „Open Life” lub „administrator”).
  • Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: info@openlife.pl, telefonicznie pod nr +48 22 118 94 99 lub pisemnie na adres siedziby Open Life.
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy).
  • W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w przepisach prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych do administratora. Kandydat ma prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
  Pełną informację na temat przetwarzania danych osobowych przez Open Life uzyskasz pod adresem https://www.openlife.pl/rodo/dane-osobowe/.
Schowaj
Wyślij CV »
29.11.2022

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Retencji Portfela

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Retencji Portfela w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Miejsce pracy: Warszawa  
Więcej »
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Retencji Portfela w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Miejsce pracy: Warszawa  
   
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • sprzedażową opiekę nad portfelem grupowych ubezpieczeń na życie, w tym za proces odnowień polis, negocjowania nowych warunków umów ubezpieczenia;
  • bieżące wsparcie Klientów grupowych;
  • ułatwianie kontaktów między Klientem grupowym, a Centralą Open Life;
  • kontakty z Pośrednikami oraz Brokerami ubezpieczeniowymi w związku z obsługiwanymi przez nich polisami grupowymi;
  • wsparcie Managerów Sprzedaży ubezpieczeń grupowych w wybranych obszarach w tym w zakresie przetargów publicznych;
  • wsparcie Dyrektora Departamentu Sprzedaży;.
  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • min. kilkuletniego doświadczenia w obsłudze Klientów grupowych / korporacyjnych lub doświadczenia we wsparciu sprzedaży w branży ubezpieczeniowej;
  • zamieszkanie w Warszawie lub okolicach;
  • wysokich umiejętności interpersonalnych w tym łatwości nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji biznesowych;
  • bardzo dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office;
  • wykształcenia min. średniego ( ale preferowane wyższe z obszaru zarządzania, ubezpieczeń, finansów, administracji);
  • prawa jazdy kat. B;.
 
W zamian oferujemy:
  • Możliwość rozwoju osobistego w zakresie ubezpieczeń skierowanych do Klientów korporacyjnych;
  • interesujące szkolenia podnoszące wiedzę i umiejętności w tym szerokie wdrożenie do pracy;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze;
  • system premii pracowniczych uzależniony od realizacji zadań i celów;
  • narzędzia pracy w tym laptop, telefon komórkowy;
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy;
  • ubezpieczenie grupowe i ubezpieczenia zdrowotne;
  • inne benefity przysługujące pracownikom Open Life;.
  Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Retencji Portfela wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Administratorem w odniesieniu do Twoich danych osobowych jest Open Life TU Życie S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: al. „Solidarności” 171, 00-877 Warszawa (dalej: „Open Life” lub „administrator”).
  • Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: info@openlife.pl, telefonicznie pod nr +48 22 118 94 99 lub pisemnie na adres siedziby Open Life.
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy).
  • W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w przepisach prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych do administratora. Kandydat ma prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
  Pełną informację na temat przetwarzania danych osobowych przez Open Life uzyskasz pod adresem https://www.openlife.pl/rodo/dane-osobowe/.
Schowaj
Wyślij CV »
28.11.2022

Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w kanale Multiagencji

Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w kanale Multiagencji w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Miejsce pracy: Warszawa  
Więcej »
Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w kanale Multiagencji w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Miejsce pracy: Warszawa  
   
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • Realizowanie celów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz segmencie korporacyjnym,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi agentami/multiagentami,
  • Przygotowywanie ofert dla klientów oraz partnerów biznesowych,
  • Aktywne wspomaganie partnerów biznesowych w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych na życie,
  • Prowadzenie spotkań, szkoleń merytorycznych oraz sprzedażowych dla pośredników,
  • Raportowanie wyników i prognozy sprzedaży,
  • Monitorowanie oraz analizę działań konkurencji w regionie działania,
  • Wspieranie budowania pozytywnego wizerunku Open Life TU Życie S.A. na rynku ubezpieczeń.
  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w branży ubezpieczeniowej na stanowiskach sprzedażowych w ubezpieczeniach grupowych na życie,
  • Znajomość rynku multiagencyjnego,
  • Umiejętność i doświadczenie w budowaniu partnerstwa w sprzedaży oraz motywowaniu pośredników,
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • Proaktywna postawa biznesowa, nastawienie na cel, dynamizm i wytrwałość,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) – warunek konieczny,
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie,
  • Gotowość do pracy w oparciu o własną działalność gospodarczą (umowa agencyjna),
  • Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń.
 
W zamian oferujemy:
  • Współpracę w ramach własnej działalności gospodarczej (umowy agencyjnej) łączonej z częścią etatu (umowa o pracę),
  • Związany z powyższym elastyczny czas pracy w trybie zadaniowym,
  • Bardzo atrakcyjne, stałe, comiesięczne wynagrodzenie uzależnione od wielkości planów sprzedażowych,
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników pracy i bezpośrednio z nimi powiązany,
  • Intensywne wdrożenie w pierwszych miesiącach współpracy,
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, drukarka, telefon komórkowy,
  • Pracę w strukturze sieci sprzedaży ubezpieczeń grupowych, która dynamicznie się rozwija i jest nastawiona na sukces,
  • Atrakcyjny system benefitów dodatkowych: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, ubezpieczenie na życie, elastyczny czas pracy, spotkania integracyjne, służbowy samochód do użytku prywatnego, brak dress code’u, kawa / herbata, dofinansowanie wypoczynku.
  Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Manager ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w kanale Multiagencji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Administratorem w odniesieniu do Twoich danych osobowych jest Open Life TU Życie S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: al. „Solidarności” 171, 00-877 Warszawa (dalej: „Open Life” lub „administrator”).
  • Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: info@openlife.pl, telefonicznie pod nr +48 22 118 94 99 lub pisemnie na adres siedziby Open Life.
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy).
  • W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w przepisach prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych do administratora. Kandydat ma prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
  Pełną informację na temat przetwarzania danych osobowych przez Open Life uzyskasz pod adresem https://www.openlife.pl/rodo/dane-osobowe/.
Schowaj
Wyślij CV »
28.11.2022

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Departamencie Obsługi Klienta, Miejsce pracy: Warszawa  
Więcej »
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Departamencie Obsługi Klienta, Miejsce pracy: Warszawa  
   
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • Posprzedażową, telefoniczną obsługę Klientów – połączenia przychodzące i wychodzące,
  • Przyjmowanie zgłoszeń i dyspozycji od Klientów,
  • Rejestrację i archiwizację korespondencji papierowej wpływającej do Działu Obsługi Klienta,
  • Udzielanie odpowiedzi mailowych i listownych na zgłoszenia Klientów,
  • Współpraca z innymi Departamentami w Spółce w zakresie kompleksowej obsługi Klienta.
  Od wybranej osoby oczekujemy:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie w pracy w Call Center (preferowane w firmie ubezpieczeniowej),
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Doświadczenie w kontakcie pisemnym lub mailowym z Klientami będzie dodatkowym atutem.
 
W zamian oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe, a po okresie próbnym atrakcyjny system premiowy,
  • Stałe godziny pracy 8 – 16
  • Wolne weekendy i święta
  • Skrócony tydzień pracy – w wybrany dzień kończymy pracę godzinę wcześniej,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji na Warszawskiej Woli,
  • Pakiet benefitów pracowniczych, m.in: dofinansowanie do Karty Multisport i zajęć kulturalno-oświatowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe czy e-learningowe kursy językowe,
  • Szkolenia merytoryczne oraz warsztaty organizowane wewnątrz Spółki.
  Prosimy o zamieszczenie poniższej zgody: "Dla potrzeb rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie zawartym w moim życiorysie przez Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a RODO. Zostałem poinformowany przed wyrażeniem zgody o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie oraz o zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do czasu jej wycofania. Znana jest mi treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania moich danych osobowych''.
Informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • Administratorem w odniesieniu do Twoich danych osobowych jest Open Life TU Życie S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: al. „Solidarności” 171, 00-877 Warszawa (dalej: „Open Life” lub „administrator”).
  • Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: info@openlife.pl, telefonicznie pod nr +48 22 118 94 99 lub pisemnie na adres siedziby Open Life.
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy).
  • W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w przepisach prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych do administratora. Kandydat ma prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
  Pełną informację na temat przetwarzania danych osobowych przez Open Life uzyskasz pod adresem https://www.openlife.pl/rodo/dane-osobowe/.
Schowaj
Wyślij CV »

Masz pytania?
Czekamy na naszej infolinii:

801 222 333
lub
+48 22 118 94 99

Zapraszamy w godzinach:
9:00 – 16:00 pn-pt

Wizyty osobiste w siedzibie Open Life TU Życie S.A.,
w dni robocze: 9:00 – 16:00